ORAH

 

Od silnih progutanih reči zatrpavam se u svoje misli. Kamen po kamen na moju glavu, i popuštam lagano pod težinom svih života. Kao da sam u rudarskom oknu, potmulo čujem veliki orah kako šušti, kao da se morski talasi razbijaju o njegovu koru. Gutam svoju muku kao da mi katran sipaju niz grlo, oči mi se mute od taloga što se u mom stomaku meša sa neizgovorenim slutnjama. Popuštam, a lanci me sve više stežu, žuljaju okovi života, dok samo želim da se pretvorim u pticu koja leti nad nemirnim vodama, od kojih ću ja večno bežati. Šušti, bruji ogromni orah, gura me u okno iz koga samo povremeno provirim. Savija se pod mojim prozorom, a nad njim samo povremeno nadleti neka ptica, zakrešti svojim slobodnim kljunom i spusti se na modri talas koji preti da me odnese.

 

2e8ac44760538ef532b474d1a835876c

Saved from

claudiablonde.tumblr.com

 

Leave a Reply

