KOVAČ ZVEZDA

Photo4943.jpg

Kujem… zvezde od srebra, belog zlata i platine. Sakrijem se iza Meseca i maljem udaram u nebeski nakovanj, optačem padalice i zalutale komete zlatom, pa ih oslobađam nad prezrelim Suncem.

Ne vide me, traže me po ulicama i razrušenim kaldrmama, jer znaju da volim da zaspim pod lipom u sumrak, baš onda kad konobari služe onu kafu sa mirisom vremena koje se nikad neće vratiti.

Ne podižu pogled, traže me po šumama i pustarama, jer znaju da volim da trčim za stihovima i kao leptirove ih lovim mrežom. A onda slažem u spomenare i stare sveske, kao zbirku vrednih i mukom stečenih primeraka.

Ja ne dišem, jer gore nema vazduha. Ipak, sa osmehom pružam ruke i hvatam presahle zvezde i patuljke. Naučili su me da sve što volim vešto krijem od sveta, svet zna poniziti i razrušiti snove. A ja ne dam da me pronađu  i otmu mi jedno maštanje da mogu ukrasiti svemir. Pa se zato krijem, čim padne noć doletim do tamne strane Meseca i nečujno lupam o nakovanj. Kujem besmrtnu nadu.

Leave a Reply

