THE VERSATILE BLOGGER AWARD

the-versatile-blogger-award-orbis-marketing

Данас је на мом малом блогу освануо један, за мене, необичан коментар за који се испоставило да ме обавештава о  номинацији за THE VERSATILE BLOGGER AWARD. Створивши мој мали свет Грана од облака нисам ни слутила да могу доспети на нечијој листи радо читаних блогова. Желећи да се упознам са природом награде које ме, иначе, плаше јер ме подсећају на оно борбено у човеку, где се буди жеља за победом и са висине гледа на конкуренцију, мало сам читала и пронашла оно што сам у ствари и желела да прочитам. У питању је награда у којој сви побеђују, кружење енергије и лепих речи међу људима, размена искустава и  скривених светова. Сваки блог је свет за онога ко га је створио, и права је привилегија прочитати нешто што је неко са љубављу и пажњом написао и поделио. Зато сам се ја осетила почаствованом што ме је Дади, или https://poezijazivi.wordpress.com/, ставила на своју листу и учинила да ми данашњи дан почне са осмехом. Зато јој се од срца захваљујем, јер је суштина да једни другима дарујемо што више лепих тренутака и обогаћујемо свој свет како бисмо улепшали и туђе. Њен блог је једно прелепо место где можете читати поезију, прозу, песме које чувамо од заборава. Прошавши кроз врата њеног света, ја сам прво прочитала једну дивну али тужну причу, Снежно сунце, и од тада радо читам све што тамо осване. Избегавам реч блог, некако ми лепше звучи свет, делује ми животније и реалније, говори о томе да смо бића са маштом, да можемо измаштати шта год пожелимо и то поделити са другима.

Нешто више о  The Versatile Blogger Award правилима номинације:

* Захвалите се особи која вас је номиновала
* Номинујте до 15 блогера/аутора са WордПресс-а (може мањи број, али не више од 15) и обавестите их
* Поделите са свима 7 чињеница о себи
* Објавите слику награде у свом тексту и правила

О мени највише говори оно што пишем, па ћу тако као прву чињеницу о себи навести НЕОПХОДНОСТ ПИСАЊА И ЖЕЉА ЗА ПИСАЊЕМ. Пишем од малих ногу, још у основној школи сам почела да добијам идеје за приче и романе, писала песме којима сам се касније смејала али их и јако волела. Схватила сам да ако пишем за себе, не водећи се тиме да ли ће се то некоме свидети и да ли ћу добити похвале или критике, на најбољи начин ћу осликати оно што се налази у мојој души, глави и срцу. Тако да, данас, само ослушкујем себе и свет који ме окружује, одахнем кад напишем оно што желим, спустим оловку и дубоко уздахнем.

ВОЛИМ ДА СЛИКАМ. Почетнички, аматерски, али одувек сам цртала, бојила, правећи милион грешака и потеза без правих сразмера. На мојим сликама су вратови дугачки, рукама често недостаје по који прст,  има доста боја и линија које никуда не воде. Али све оне, без упућивања замерки, висе на мојим зидовима, можда чекају да се сама смилујем и подарим им живот какав и слике заслужују.

ВОЛИМ ЖИВОТИЊЕ, ПРЕ СВЕГА МАЧКЕ. Све што данас радим, радим од малих ногу. Тако од детињства волим све животиње, а нарочито мачке. Увек је близу мене било макар по једно нежно, чупаво створење које није ни требало да моли за загрљај.

ВОЛИМ ВОЗОВЕ. И РАДО ИХ ПРИСЛУШКУЈЕМ. Недалеко од моје куће налази се железничка станица. Посебно је лепо када воз прође поред мог прозора ноћу, а светла у купеима су упаљена. Тај звук смирује боље од чаја од липе. Из ове, такорећи чињенице, произилази следећа.

САЊАМ ПУТОВАЊА ВОЗОМ, УПРАВО НОЋУ. Лица заспалих путника, књигу и тиху музику коју само ја могу да чујем.

ДАН ЗАПОЧИЊЕМ ЈАКОМ КАФОМ. Врућом, не чекам да се охлади. А онда чекам да прође који сат па да попијем још само једну.

ВОЛИМ ШЕТЊУ ПО ПРИРОДИ. Највише волим када налетим на поток или неки мали извор, па претурам по торби не би ли нашла празну флашицу и украла по коју кап земље.

О себи сам написала све оно што сматрам својом суштином. А међу блогерима, писцима или ауторима које читам издвојила бих неколико које редовно пратим. Све су то дивни људи који ми свакога дана улепшају ону чињеницу под бројем шест. Са њима кафа лепше мирише. Овим путем их поздрављам!

https://marketingorbis.com/

http://babeidede.wordpress.com/

http://sanjalombardo.wordpress.com/

https://pletenijesloves.wordpress.com/

http://otisaknadispleju.wordpress.com/

 

 

 

14 thoughts on “THE VERSATILE BLOGGER AWARD

  1. Baš mi je drago što smo se bolje upoznale 🙂 Kao i s drugim blogerima vidim neke sličnosti što me uvijek razveseli jer vidim da ima još toliko ljudi koji pišu s ljubavlju i uživaju u onome što rade. I meni je bilo drago kad sam saznala da to nije natjecateljska nagrada jer ne volim gledati na druge kao na konkurenciju. Svi blogovi koje pratim i koje ću tek otkriti su prekrasni na svoj način i nema potrebe za natjecateljskim raspoloženjem. I hvala na nominaciji, uvijek me obraduje kad otkrijem da netko čita moj blog 🙂

    Like

    1. Moram reći, draga Ivana, da si ti prva osoba koja je kliknula čuveno like dugme na mom blogu, tada sam pomislila…aha, mene neko čita, lepo 🙂 Zahvalna na tome, a i naučivši mnogo toga lepog i korisnog sa tvog bloga, rado sam te nominovala. Veoma mi je drago što nas ima tako puno sličnih 🙂 Kao što rekoh, a i svi to znamo, smisao je u druženju, čitanju, a ne nadjačavanju i takmičenju… Moj pozdrav od srca!

      Liked by 1 person

      1. Hvala što si to podijelila samnom ❤ Ni ne znam kako sam naletjela na blog ali znam da mi se svidio i sviđa mi se i dalje. Moram priznati da sam malo slaba s ćirilicom, učila sam je samo mjesec dana u školi što mi je krivo tako da mi treba malo duže za čitanje, malo mi pomogne internet kad zapnem ali ide mi sve bolje. Drago mi je što nas ima toliko sličnih, a opet različitih da možemo i učiti jedni od drugih 🙂 Veliki pozdrav!

        Like

  2. Hvala ti puno na divnim rečima, drago mi je što sam ti izmamila osmeh na lice! ❤ Stvarno mislim da zaslužuješ tu nominaciju. Znaj da si uvek dobrodošla u moj svet 🙂 Slažem se da se kafa pije samo dok je vruća 🙂 Veliki pozdrav!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

