BELA MAČKA

 

0dfc743a5d9e70cb68a8fdd5dd026f9e

White Cat & Butterflies by Jane Crowther

 

Putem me je pratila bela mačka. Dubok mrak, topla noć, miris zakasnelog proleća i zalutala bela prilika odmah do mojih nogu. Ja hodam polako, ne trudim se da žurim, posmatram nebo po kome se rasprostrle bledunjave zvezde koje oduvek mnogo obećavaju, a pored mene nečujno stupa nemo, utihnulo stvorenje. Ja zastanem, ona me pogleda prozračnim, pomalo strašnim očima, stane i ona, i u tom trenu neodlučnosti prodiremo jedna drugoj u dušu, kao da ispitujemo život one druge, svoje saputnice u noći. Ostavila sam je na raskrsnici, stajala je gledajući me kako nestajem u tami. Par puta sam se okrenula i videla  kako joj zenice gore, kao baklje mi osvetljavaju  put.

2 thoughts on “BELA MAČKA

Leave a Reply

